Vliegreizen richting Hawai'i

21 juli 2017 - Honolulu, Hawaii, Verenigde Staten

Onze reis is begonnen op 20 juli op Schiphol. Wij zouden rond 11:35 vertrekken richting Londen Heathrow. Gelukkig vlogen wij business class (zie foto's), dus wij mochten op Schiphol ook alle rijen voorbij lopen en als eerste door de douane etc. Daarnaast mochten wij gebruik maken van de business lounge, waar je relaxed kon zitten met gratis eten en drinken. Dit was echt een hele relaxde ervaring, omdat wij nu zonder stress onze vliegreis konden beginnen.  Eenmaal in het vliegtuig was het nog een tijd wachten voordat wij konden vertrekken naar Heathrow, waardoor wij een klein uurtje vertraging opliepen. Hoewel dit best irritant was, maakte het voor de rest niet uit, omdat wij goede zitplaatsen hadden. In Londen maakten wij natuurlijk meteen gebruik van de business lounge daar (ook met gratis eten en drinken haha). Hier was echter een man steeds voor ons te ijsberen terwijl hij aan het bellen was, wat best vervelend was. Eenmaal in het vliegtuig hadden wij echt de beste stoelen in het vliegtuig die je maar kon bedenken. Je had ongeveer je eigen cabine waar je de stoelen kon verzetten van zit naar ligmodus. Hierdoor leek de 9 uren naar Seattle heel snel voorbij te gaan. Dit was echt een hele leuke ervaring. In Seattle ging ook alles vlot, dus wij waren snel uit het vliegveld. Wij hadden een overnachting in Travellodge Seatac. Gelukkig hebben wij dit gedaan, omdat we wel heel erg moe waren. De volgende dag vroeg gingen wij al naar de airport om onze reis te vervolgen. Vandaag helaas geen business class, maar wel veel beenruimte. Ook hier ging de douane voorspoedig en waren wij al snel in de lucht. Deze vliegreis duurde ongeveer 6 uur, maar het leek sneller te gaan. Nu zijn wij goed aangekomen op O'ahu, waar wij zijn ingecheked in ons mooie huisje met een goed uitzicht op downtown Honolulu.

Geschreven door Nick.

1. Renie:
    22 juli 2017
    Leuk verhaal Nick. Wat een luxe om zo te reizen behalve dan die irritante man. Wat een prachtig uitzicht vanuit jullie villa. Ik dacht altijd dat Hawaï alleen maar strand was. Maar dat is duidelijk niet zo. Jullie zullen toch wel moe zijn van zo'n lange reis dus eerst maar even lekker bijkomen en ontspannen. Hier is het heerlijk weer. Gisteren lekker buiten gegeten in Bergen. Voor de tweede keer deze week in een restaurant. Is ook luxe. Op de Jaagweg moesten we met knipperlichten aan rijden en we mochten niet harder dan 30 kilometer. Nou dit waren onze avonturen. We wachten in spanning op die van jullie.
    Liefs .