To the Big Island

3 augustus 2017 - Keaau, Hawaii, Verenigde Staten

Aloha!

Woensdag was onze laatste volle dag op Maui. Na een frisse duik in de Pacific gingen we op weg naar de hoofdstad van Maui: Lahaina. Ooit was dit de hoofdstad van Hawaii, maar sinds 1845 is dat Honolulu. Toch heeft de stad veel historie, dus we besloten een "historic trail" te wandelen. Bijzondere gebouwen en een boom die een compleet plein bedekt.

Historic Lahaina

In Lahaina zit ook een Mick Fleetwood restaurant en we besloten we te gaan eten. Er was live muziek en het eten was fantastisch. Vooral de Chocolade taart viel bij Nick goed in de smaak.

Chocolate cake

Donderdag was het tijd om te vertrekken naar Hawaii Island, ook wel The Big Island genoemd. De vlucht duurde nog geen half uur, maar het kost toch een hoop tijd.

Hawaiian airlines

Eenmaal aangekomen gingen we eerst inkopen doen, want we zitten nu vrij afgelegen in de jungle.

shoppen

Het huisje is echt een plaatje, zo mooi. Het zwembad is heerlijk en er is een prachtige tuin. Het is nu avond en je hoort alleen van die typische jungle-geluiden.Ik zal proberen een filmpje te uploaden, maar het internet is hier niet zo snel.

Mahalo!

1. Renie:
    4 augustus 2017
    Wat zal dat prachtig zijn 's avonds in de jungle. Geen enge beesten daar? Gelukkig Michel dat je weer aan de alcohol kon. We genieten met jullie mee. Hier alles oké. We mogen tot het weekend geen eieren meer eten. Er is een groot gifschandaal. Vreselijk voor de eierenboeren. Het interview met burgemeester van der Laan was prachtig.
  2. Renie:
    5 augustus 2017
    Jemig met recht een paradijs.