Maui

28 juli 2017 - Kihei, Maui, Hawaii, Verenigde Staten

Sinds gisteren (27 juli) zijn we aangekomen op Maui, het tweede eiland van onze reis. Vliegen deden we met Island Air. De totale vluchttijd stond op 50 minuten maar hiervan waren er 30 taxiën op de grond en 20 minuten in de lucht. Uit het vliegtuig konden we de eilanden nog een keer goed bekijken. Plus dat er door de stewardessen van Island Air informatie werd verschaft hierover. Een leuke en voorspoedige reis dus! 'S avonds lekker bij een Mexicaans restaurant om de hoek gegeten. Het huisje, of appartement, is ook erg mooi (en luxe!) en ligt in een resort dus zwembad en tennisbanen zijn aanwezig. Daarbij ligt het huisje op 5 minuten loop afstand van het strand.

Vandaag hebben we rustig aan gedaan. Ik (Michel) heb gebruik gemaakt van de fitness voorzieningen en het zwembad in de ochtend. Daarna naar de zee geweest om te snorkelen. Ontzettend mooie vissen gezien en een zeeschildpad! Daarna lekker nog even op het strand gelegen (hoge golven!) om vervolgens naar het huisje weder te keren. Daar hebben we heerlijk eten bereid en genoten van de avond zon!

1. Gerda:
    29 juli 2017
    Wat een leuke verhalen en wat een prachtige reis maken jullie. Een droomreis. Cultuur, ontspanning, zon en veel bij elkaar zijn. Door De leuke foto's kunnen wij ook een beetje mee genieten. Veel plezier nog en ik kan niet wachten op het volgende verhaal.
  2. Renie:
    29 juli 2017
    Ziet er allemaal prachtig uit. Kun jij ook snorkelen Nick of gaat dat niet met je knie? En heb je een Hawaï hemd gekocht ? Er zijn geen woorden voor zo mooi is het wat jullie allemaal zien en meemaken.
  3. Nick:
    29 juli 2017
    Ja dat gaat wel, ik heb een paar dagen geleden ook een aantal vissen gezien.
  4. Renie:
    31 juli 2017
    Wat een prachtige foto's weer. Heeft die vis die onuitsprekelijke naam?